شرکت پخش ایلما

پخش ایلما، به عنوان یکی از شرکتهای پخش شناخته شده در بازار بازی های فکری از سال ۱۳۹۶ با مدیریت خانم مهشید موغاری شروع به فعالیت کرد. موغاری که از سالهای آغازین فعالیت کاری در مجموعه های نشر فعالیت کرده بود، به تدریج با قرار گرفتن در ساختارهای توزیع بازی های فکری، تجربیات، ایده ها و شبکه گسترده ای از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این صنعت را ایجاد کرد و موفق شد با تاسیس پخش ایلما، طیف گسترده ای از محصولات بازی فکری، کتاب و لوازم التحریر را به مشتریان فروشگاهی در سراسر کشور عرضه نماید.

در فضای رقابتی بازار اسباب بازی و بازیهای فکری تولید داخل، قرار گرفتن محصولات بازی فکری پرفروش و شناخته شده در سبد کالایی پخش ایلما، در کنار شیوه های ارائه خدمات به مشتریان، باعث ایجاد مزیتهایی در پخش ایلما شده که مشتریان فروشگاهی را به همکاری با این مجموعه ترغیب نماید. به طور مشخص، در زمانی که محصولات پخش آوای باران از سبد کالایی بسیاری از شرکتهای پخش حذف شده، همکاری ایلما با پخش آوای باران و فعالیت و تعامل پردامنه این دو مجموعه سبب شده بسیاری از مشتریان فروشگاهی که بنابر دلایل مختلف علاقه ای به تامین کالا از آوای باران نداشته باشند، رو به ایلما بیاورند.

از طرف دیگر، ارتباط قوی موغاری با مجموعه های نشر باعث شده پخش ایلما بتواند در مقام یک پخش کتاب، طیف گسترده ای از کتابهای در حوزه کودک و بزرگسال را از ناشران مختلف تحت پوشش قرار دهد و سفارش فروشگاه ها را در این حوزه تامین و ارسال نماید. از این روست که شناخت و اشراف موسس پخش ایلما از حوزه نشر کودک، یکی از نقاط قوت مجموعه به شمار می رود و باعث شده فروشگاه هایی که تمایل به تامین کالا از شرکت های پخش با سبد کالایی گسترده تر داشته باشند، ایلما را جزو اولین گزینه های خود بشمارند.

به علاوه، پخش ایلما برای ایجاد مزیت های قیمتی نسبت به سایر رقبا تلاش هایی هم انجام داده است. به این ترتیب، سبد کالایی پخش ایلما، متشکل از محصولات و برندهایی است که به صورت مستقیم و دست اول از آنها تامین کالا می نماید. به علاوه، پخش ایلما موفق شده عرضه برخی محصولات بازی فکری را به صورت انحصاری در اختیار خود قرار دهد.

پخش ایلما تلاش کرده یک شوروم از محصولات فکری و کتابهای حوزه کودک را در دفتر خود دایر کند تا مشتریان فروشگاهی که به صورت حضوری اقدام به ثبت سفارش می کنند، از نزدیک با محصولات و کتابها آشنا شوند.

 

شایان ذکر است بروز حوادث تلخی مانند آتش سوزی گسترده انبار این پخش در سالهای گذشته که منجر به نابودی بخش زیادی از کالاهای انبار شد، نتوانست در عزم موغاری برای تداوم پر دامنه فعالیت پخش ایلما در زمینه کالاهای مرتبط با کودکان خللی ایجاد نماید و در عین حال، تلاشهای مجموعه عوامل این پخش برای ارتقا کیفیت خدمات خود به مشتریان و توسعه سهم خود از بازار با قدرت در جریان است.

حضور پخش ایلما به عنوان یکی از تامین کنندگان پلتفرم مای لیست، فرصت های جدیدی را برای این مجموعه ایجاد کرده تا ضمن مواجهه با مشتریان جدید، خدمات بهتری را به مشتریانش ارائه نماید. به این ترتیب، مشتریان می توانند به صورت مداوم به لیست کالاهای موجود در سبد پخش ایلما دسترسی داشته باشند و در همین بستر، سفارش خود را برای ایلما ثبت نمایند. به علاوه، حضور پخش ایلما در فضای مجازی به واسطه حضور در مای لیست گسترده و پرقدرت شده و در جستجوهای اینترنتی، موفق به جذب مشتریان جدید شده است.

برا مشاهده کمپین فروش ویژه شرکت ایلما به سایت مای لیست مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *