کالای بدون قیمت ! رقابت توزیع کننده محصول با دیجی کالا و ترب

اگر در هر یک از بخش های زنجیره توزیع کالا فعالیت دارید حتما برای شما هم پیش آمده که مشتری شما در مرحله ای که یک گام با نهایی کردن سفارش فاصله داره، با یک سرچ ساده کالا در دیجی کالا و ترب، از خریدش منصرف می شه!
علت خیلی واضحه!
کالا در دیجی کالا و یا ترب با قیمتی بسیار پایین عرضه شده. حتی گاهی قیمتی پایین تر از آن چیزی که توزیع کنندگان دست اول کالا به آن دسترسی دارند.
دلایل متعددی برای عرضه این کالا با قیمت باور نکردنی در این پلتفورم ها قابل تصور است. از جمله اینکه:

-کالا از قبل در دست فروشگاه ها باقی مانده و قیمت مربوط به سالهای گذشته است.
-در برخی پلتفورم ها مثل دیجی کالا، تامین کننده بی نام و نشان است و بنابراین با ایجاد پروفایل ها و فروشگاه های جعلی می توان به دلیل منافع شخصی قیمت کالا را تا حد ممکن پایین آورد.
-برخی توزیع کنندگان دست اول کالا وارد فعالیت فروش به مصرف کننده نهایی می شوند و به دلیل دسترسی که تخفیف های بالا قیمت ها را تا حد ممکن پایین می آورند.
-رقبای یک تولید کننده به منظور آسیب به محصول وی، کالا را با قیمت پایین در پلتفورم ها عرضه می کنند.

و به هر حال این عدم امکان رقابت و کنترل قیمت در دیجی کالا و ترب، باعث می شود تا بسیاری از پخش کنندگان و فروشگاه داران، تمایل داشته باشند تا روی کالاهایی کار کنند که قیمت نداشته باشد و یا با کنترل توزیع کالا قیمت آن در دیجی کالا و ترب آسیب ندیده باشد. به همین دلیل می بینیم که استقبال از کالاهای خارجی، وارداتی و چینی برای بسیاری از فروشگاه داران و توزیع کنندگان اولویت پیدا کرده است.
اگر تمایل دارید بازرگترین واردکننده اسباب بازی چینی آشنا شوید، غول اسباب بازی ایران را بشناسید و برای خرید و فروش اسباب بازی چینی نیاز به مشاوره دارید با می توانید به پلتفورم مای لیست مجموعه ای از اطلاعات بزرگترین توزیع کنندگان اسباب بازی مراجعه کنید.
به عنوان نمونه پخش پیشرو با دهها سال تجربه در زمینه واردات و پخش اسباب بازی خارجی، برای تامین کالا در دسترس می باشد. به منظور مشاهده و تامین کالا از این تامین کننده کالای خارجی کلیک کنید.

لیست پخش کالاهای خارجی پیشرو

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *