پخش اسباب بازی پیشرو ، یکی از بزرگترین واردکنندگان اسباب بازی

پخش اسباب‌بازی پیشرو، سبد کالایی متنوع بازی های جذاب، بزرگترین وارد کننده اسباب بازی

در بازار اسباب بازی، پخش پیشرو بازیگر شناخته شده ای است که طی سالیان متمادی فعالیت در این حوزه، اطلاعات و شناخت خوبی از نیاز بازار و همینطور کانال های توزیع کالا به دست آورده و همواره طیف متنوعی از اسباب بازی های پرطرفدار را در سبد خود قرار داده و به بازار عرضه کرده است.
در این سبد برای پاسخ به نیاز گروه های مختلف سنی و اجتماعی، کالا به چشم می خورد. از یک طرف برای پسران، انواع تفنگ های مختلف و همینطور ماشین کنترلی های جذاب دیده می شود و از طرف دیگر، انواع عروسک و اسباب بازی ست های پر رنگ و لعاب لوازم آرایشی و یا لوازم منزل و آشپزخانه وجود دارد.
از نظر رده های سنی، در این سبد کالایی، اسباب بازی های مختلفی برای رده سنی سیسمونی و نوزاد، زیر دبستان، نوجوانان و همینطور بازی های رومیزی مخصوص بزرگسالان پیش بینی شده است. به علاوه، متناسب با فصل، بازیهای تابستانی و ورزشی نظیر تفنگ انواع مختلف تفنگ آب پاش، کیسه بوکس و فوتبال دستی این سبد کالایی را جذاب تر کرده است.
با رویکرد پوشش انواع مختلف بازی، بازی های ساختنی نظیر طیف های مختلف لگو و خانه سازی و نیز خمیرهای اسلایم و همینطور انواع مختلف پازل از دو قطعه تا ۳۰۰۰ قطعه و همینطور لوازم تزئینی ارزان قیمت مانند دست بند و آویزهای متنوع در این سبد کالایی دیده می شود.
علاوه بر کالاهای وارداتی، البته در زمینه توزیع برخی محصولات پرفروش داخلی، نظیر لگوهای بنارتویز و یا گیتارهای ارمغان، سبد کالایی پخش پیشرو فعالانه به روزرسانی می شود.
ویژگی و البته تمایز مهم پخش پیشرو در فروش اسباب بازی های خارجی، انعطاف در شرایط پرداخت و فروش مدت دار به مشتریانی است که آنها را اعتبارسنجی کرده باشد. این ویژگی می تواند برگ برنده قابل توجهی را در به دست گرفتن سهم بیشتری از بازار به این مجموعه به وجود آورد.
از طرف دیگر، ارتباط زیرساختی سایت این مجموعه با سیستم حسابداری و انبار آن، باعث می شود که مشتریان همواره به اطلاعات به روز موجودی و قیمت محصولات دسترسی داشته باشند.در بهار سال ۱۴۰۳، پخش پیشرو با استفاده از امکانات پلتفرم مای لیست در برگزاری کمپین فروش ویژه، تجربه جدید و متفاوتی از عرضه محصولات خود به طیف گسترده ای از کسب و کارها و فروشگاه های عرضه کننده اسباب بازی در سراسر کشور به دست آورد و ضمن برندینگ قابل توجه، فرصت فروش بی نظیری را برای مشتریان جدید به دست آورد.
گفتنی است استفاده از قابلیت های پلتفرم مای لیست برای شرکت های پخش اسباب بازی فرصت های جدیدی را در زمینه برندینگ، توسعه دامنه مشتریان و افزایش سطح فروش ایجاد کرده و در عین حال، از هزینه های زیرساختی و عملیاتی آنان، تا سطح زیادی کاسته است.

مشاهده لیست قیمت پخش اسباب بازی پیشرو

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *