افزایش فروش شرکت های پخش اسباب بازی با مای لیست

بزرگترین بانک اطلاعاتی اسباب بازی فروشی‌های ایران:

مای لیست با گردهم آوردن بیش از ۱۰ هزار فروشگاه اسباب بازی حقیقی و مجازی، به عنوان بزرگترین مرجع تامین کالا برای این صنف شناخته می‌شود. ما با تلاش بی‌وقفه، هر ماه بر تعداد این فروشگاه‌ها می‌افزاییم تا گامی در جهت رونق این بازار پرهیجان برداریم. هدف نهایی ما تبدیل شدن به مرجعی قابل اعتماد و کارآمد برای تمام فعالان در این حوزه است.

بازاریابی و پخش اسباب بازی در سراسر ایران:

مای لیست محدود به تهران یا هیچ نقطه دیگری از ایران نیست. ما در تمام نقاط کشور حضور فعال داریم و به تامین کالای مورد نیاز فروشگاه‌های اسباب بازی در سراسر ایران می‌پردازیم. این فرصتی استثنایی برای تولید کنندگان و شرکت‌های پخش اسباب بازی فراهم می‌کند تا بدون صرف هزینه‌های هنگفت برای معرفی خود و پیدا کردن نماینده در استان‌های مختلف، از امکانات و ابزارهای مای لیست برای انجام این فرایند به صورت آنلاین و مقرون به صرفه استفاده نمایند. مای لیست به عنوان بازاریاب و ویزیتور ۲۴ ساعته شما، بدون نیاز به بیمه و هزینه‌های اضافی، در سراسر ایران برای شما فعالیت می‌کند و به افزایش فروش شما کمک می‌کند.

کمپین‌های افزایش فروش اسباب بازی:

ما در مای لیست به دنبال راهکارهایی برای افزایش فروش شما هستیم. کمپین‌های فروش اسباب بازی، فرصتی عالی برای معرفی محصولات شما به انبوه فروشگاه‌های اسباب بازی در سراسر ایران است. با شرکت در این کمپین‌ها، می‌توانید محصولات خود را در قالب کمپین‌های ویژه فروش معرفی کنید. مای لیست با ارسال پیام و لیست محصولات شما به تمام فروشگاه‌های اسباب بازی ایران، تماس با آنها و ثبت سفارش، به شما در افزایش فروش و رونق کسب و کارتان کمک می‌کند.

فراهم آوردن شرایط پرداخت و حداقل فروش برای تولیدکنندگان:

در مای لیست، شرایطی فراهم شده است تا تولیدکنندگان اسباب بازی بتوانند با در نظر گرفتن شرایط مختلف، محصولات خود را به فروش برسانند. با ثبت و معرفی کالاهای خود در مای لیست، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا افراد مختلف از روی لیست شما، لیست سفارشی خود را ایجاد کرده و کالای شما را به صورت عمده خریداری نمایند. همچنین، شما می‌توانید مای لیست را به مشتریانی که توان خرید عمده از شما را ندارند معرفی کنید تا آنها نیز بتوانند محصولات شما را از طریق فروشندگان دیگر با تعداد کمتر و شرایطی مناسب خریداری نمایند.

ایجاد شرکت پخش اسباب بازی بدون نیاز به کالا و انبار:

مای لیست این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون نیاز به سرمایه گذاری برای انبار و نگهداری کالا، شرکت پخش اسباب بازی خود را راه اندازی کنید. شما می‌توانید لیستی از کالاها بر اساس محصولات تولیدکنندگان ایجاد کنید، آنها را به فروش برسانید و پس از فروش، لیست کالاهای فروخته شده را از مای لیست تهیه نمایید. حتی امکان ارسال کالا از طرف شما نیز توسط مای لیست فراهم شده است. به این ترتیب، شما می‌توانید در هر کجای ایران که هستید، شرکت پخش اسباب بازی خود را داشته باشید و به فروش محصولات متنوع و جذاب مای لیست بپردازید.

همین امروز به مای لیست بپیوندید و از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید!

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *